Geweldige vrienden

Enige tijd geleden benaderde ik de leden om het concept “Vrienden van SC Purmerend” te introduceren. Het initiatief vroeg leden om een vrijwillige financiele bijdrage waarmee de club extra initiatieven voor de leden kan ontplooien. Een aantal leden heeft daarop enthousiast gereageerd en zij worden daarom eervol vermeld op onze “Vrienden van SC Purmerend” webpagina. Het bestuur is deze donateurs natuurlijk zeer erkentelijk en wij hopen dat nog meer mensen hun voorbeeld gaan volgen.

Het moment was gekomen om uit deze financiele middelen een eerste doel te kiezen nadat jeugdleider Frank Reurs had aangegeven dat de laptop die hij gebruikte voor de competitieindeling bij de jeugd echt niet meer mee kon. Frank kreeg dus vanuit het bestuur het mandaat voor de aanschaf van een nieuwe gebruikte laptop en dat is een mooie Lenovo Thinkpad geworden. Frank en natuurlijk onze jeugdleden kunnen hiermee weer jaren vooruit en wij willen daarom nogmaals alle vrienden van SC Purmerend bedanken dat zij dit mogelijk hebben gemaakt.

Jeugdleider Frank Reurs toont trots zijn nieuwe aanwinst