Schaaktafels geplaatst op 2 locaties

Beste leden,

Vandaag zijn door de gemeente dan eindelijk de schaaktafels geplaatst op twee locaties, te weten bij onze vereniging aan het Triton en in het Waterlandkwartier aan de Poelstraat. De feestelijke opening zal zoals u weet plaatsvinden op zaterdag 13 april, gelijk met de tweede speeldag van ons Voorjaarstoernooi. Hoewel wij schaken natuurlijk allemaal een prachtige sport vinden is het schaken niet het hoofddoel van de schaaktafels. Dat is namelijk het verbinden en bij elkaar brengen van mensen en om dat succesvol te laten worden is alleen het plaatsen van deze tafels natuurlijk niet voldoende maar zullen we ook als schaakvereniging ons moeten inzetten om dat doel te bereiken. Ik heb daarvoor eerder al aan u gevraagd om u daarvoor in te zetten. Dat hoeft slechts een paar uurtjes van uw tijd te kosten dus meld u zich daarvoor alstublieft aan en geniet intussen onderstaand van een paar actiefotos gemaakt door Kees Pruis.

En aan de locatie Poelstraat (schuin tegenover de bioscoop)