Nieuwjaarsreceptie & Toernooi

Beste leden,

Nu het einde van het jaar en de feestdagen van 2023 naderen willen wij u graag informeren over onze geplande feestelijke start van 2024.

Het bestuur heeft voor de leden weer onze traditionele nieuwjaarsreceptie met aansluitend toernooi kunnen plannen. In tegenstelling tot vorig seizoen zal deze editie gewoon in Triton worden georganiseerd.

Op zondag 7 januari ontvangen wij u graag om 11:00 voor een informele gezellige receptie met koffie en gebak. Optioneel kunt u daarna een toernooitje spelen in de vorm van een vierkamp. Aan dit toernooi kunnen maximaal 40 personen deelnemen die op sterkte worden ingedeeld in groepen van vier. U speelt dan 3 partijen van 30 minuten p.p.p.p.

Voor de deelnemers zal de club per persoon twee broodjes (kaas en ham) en melk, karnemelk, koffie en thee beschikbaar stellen.

U ontvangt binnenkort een mail met de mogelijkheid van online registratie. Geef daarin svp ook aan of u gebruik wil maken van de lunch en uw voorkeur voor bruin- of witbrood en soort drankje.

Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk 3 januari.

Wij hopen uiteraard dat u in groten getale aanwezig zult zijn bij deze feestelijke aftrap.

Het schema:

11:00               – Ontvangst in Triton met koffie en gebak