Erelid Foppe Reinders overleden

Ons erelid Foppe Reinders  is op 15 augustus overleden.

Allemaal hebben we gezien hoe Foppe na zijn operatie een paar jaar geleden weer vol enthousiasme en optimisme volop aan het clubleven heeft deelgenomen. Een hoogtepunt was zijn benoeming tot erelid tijdens de Algemene Ledenvergadering van afgelopen jaar.

Aan het eind van dit seizoen zijn de klachten teruggekomen en dusdanig verergerd dat ziekenhuisopnames onvermijdelijk waren. De behandelingen hebben geen verbetering gebracht en Foppe is thuis overleden.

Afscheid nemen kan op 22 augustus om 11:00 uur in de Taborkerk, Maasstraat 2 in Purmerend. Aansluitend is er gelegenheid tot condoleren en napraten in de ontvangkamer van het uitvaartcentrum aan de Purmerweg 94. De crematie zal in besloten kring plaatsvinden.

Wie een herinnering aan Foppe aan heeft en die wil delen kan dat doen op de website of aan mij sturen (rm.hahlen@gmail.com). Dan zal ik zorgen dat de verhalen gebundeld bij de nabestaanden komen. Zij hebben aangegeven dat hen dat tot troost zal zijn.

Klik hier voor de rouwkaart.